سامانه مدیریت جلسات و مستندات هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سامانه مدیریت جلسات و مستندات هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سامانه مدیریت اسناد راهبردی و جلسات

این سامانه با استفاده از زبان برنامه نویسی DotNet-MVC  و با پایگاه داده SQL Server پیاده سازی شده است.ین سامانه به هیات امنا و اعضای آنها برای تنظیم جلسات، مستند سازی و مدیریت جلسات و آیتم های هر جلسه کمک می کند.

سامانه مدیریت اسناد راهبردی و جلسات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سامانه ای است که به اعضای آن کمک میکند تا درمحیط وب، نشست های خود را از آغاز تا انجام مدیریت کنند و با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات را در سازمان آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران ، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر در جلسات باشد. این سامانه شامل بخشهای اطلاعاتی و مدیریتی جلسات می باشد و کاربران با استفاده از آن به برنامه ریزی، اطلاع رسانی، پیگیری و مدیریت جلسات می پردازند و کلیه مراحل یک جلسه را از برنامه ریزی اولیه تا تنظیم دستورجلسه، صورتجلسه و بایگانی مصوبات به صورت سیستمی ثبت، ذخیره سازی و مدیریت می نماید. در این فضا، کلیه اعضا دسترسی ویژه‌ای فراخور نیازها و نقش‌های خود دارند. این سامانه افزون بر مدیریت جلسات، با ثبت و نگه‌داری و امکان جستجوی ساده و همزمان در اسناد راهبردی، قوانین و مقررات (آیین نامه ها، دستورالعمل ها ، شیوه نامه ها و…) اطلاعات ارزشمندی را در اختیار اعضاء قرار می‌دهد که می‌توانند بر پایه آن به سیاست‌گذاری بهتر برای دستیابی به اهداف نظام سلامت در دانشگاه بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *